Áruházam:

2009. január 18., vasárnap

Megint "díj"

KKrisztától kaptam ezt a díjat, s mivel már kaptam ilyet, nehéz volt tovább válogatni a blogolók között. De továbbadom további öt gyöngyösnek, mert én is szeretek kapni, de a legjobb adni. Mindegyikükkel legalább 1-2 e-mailt, bejegyzést váltottunk már, úgyhogy szerintem a szabályokba még beleférek. :)
A Szabály lényege:

Válassz ki 5 blogot, akiket a legjobb barátaidnak tartasz, és akik megérdemlik ezt a kitüntetést a közösséghez való hozzájárulásukért, nyelvtől függetlenül!
Hagyj üzenetet a blogjukban arról, hogy ezt a díjat nekik adod!
Innen is szeretettel üdvözöllek benneteket: Orsi, ZoknisPanka, Tiszi, Alexandra, Andrea!

2 megjegyzés:

ZoknisPanka írta...

Nagyon szépen köszönöm :)

Alexandra írta...

Köszönöm szépen a díjat! Az a helyzet, hogy szerintem már minden gyöngyözős megkapta, így nem tudok kiválasztani 5-t, csak 1-t de ő nem gyöngyözik, remélem ez nem probléma.