Áruházam:

2009. február 28., szombat

Mimo

Andreának köszönöm ezt a díjat. A lényege, hogy írjam le 8 vágyamat és jelöljek meg 8 blogot akiknek továbbadom...
1. A fiam végre leszokjon az éjjel-nappali gyakori cicizésről.

2. Egyszer utazhassak repülővel.

3. Bogim elsőre meghallja, amit mondok neki (nincs szervi baja :) )

4. Sárám a lehető legtöbbször mutassa a jobbik oldalát.

5. Apjukkal ketten tölthessünk el úgy 1-2 napot, hogy csak azt csináljuk, ami jólesik (1 jó film, úszás a Balatonban, séta, pizza, és végigaludhassuk az éjszakát :) ). Közben úgyis felhívnánk a gyerekeket, hisz ők életünk egyik legfontosabb szereplői. :)
6. Legyen pénz felújítani gyülekezetünk orgonáját. Egy eredeti (még nem "összemismásolt) 32 regiszteres Angster orgonáról van szó. Még minimum 10-15 millió forintra van szükség.

7. Ne legyen adósságunk. (De ez nem csak az én kívánságom...)
8. Eljussak Szálkára Decsi-Kiss Marcsi gyöngyfűző táborába. Már az idei program olvasható itt. Ki jönne el szívesen velem?

Kkrisztától is megkaptam, ő így írja: A kép felirata szerint a blogom egy ékszer :))) Ezt a díjat 8 további blognak kell továbbadni; az én választottaim, egy kis személyes megjegyzéssel körítve:
1.
Brigi, mert ő legkedvesebb és leghűségesebb "ellátó", s evégett vált jóbaráttá. Hála az Istennek, hogy lett ő nekem!
2. Fákó.Orsi, mert
segítőkész és jóindulatú, motiválnak az újabb ás újabb ötletei.
3.
Vadalma: addig bilobázik, míg én is sorozatgyártásba fogok... :)
4.
Teca, mert ugyanolyan egyszerűeket és édeseket alkot, mint én...
5.
Évinek, a pávaszem medálért...
6.
Zsu, mert egyszerűen csodás. :)
7.
Rongyilla, mert olyan jó dumás :)
8. Nironak, mert nagyon tetszik az egyszerűségében gyönyörűséges alkotása, és köszönetképpen, hogy összegyűjti a rengeteg mintát, az sokunknak hasznára van.

+1. Bori: nagyon irigylem a sok türelmét meg idejét, amivel megfűzi a gyöngygallérokat. Meg ahogy sajátjára formálja a mintákat, azt szeretem.

3 megjegyzés:

Fákó.Orsi írta...

Nagyon köszi:) Meghatódtam:-)

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszönöm szépen Panka!

Niro írta...

Köszönöm Panka! :-)