Áruházam:

2009. március 20., péntek

Asszociációs játék

KKriszta hívott a játékra. Alig vártam már. Olyan jó szavakat írt nekem, hogy azonnal "meg kell oldjam" a feladatot. Tehát ezek jutottak eszembe:

pelus: a fiam szorulásos (bocsi, de sajnos így van);
felhő: játék, ha utazunk mindig a formájukat lessük, hogy melyik mihez hasonlít;
szakadék: hála Istennek nem állunk a szélén teljesen;
madárcsicsergés: ma erre ébredtem, de mire kinéztem elrepült;
zene: mindig szól valami;
mosoly: csak ezzel lehet élni (abszolút pozitív ember vagyok, a mosoly nem hiánycikk nálam);
öröm: a gyerekeim (ha a bánatot kérted volna Kriszta, akkor is őket említeném :P );
csiga: csúszós;
csokoládé: ki nem maradhat az ebédem végéről :D ;
zamat: gyümölcs, valami nyári, legyen a barack, akár sárga, akár őszi.

És akiket én hívok: N Zsuza, Brigitte, Enikő
Ezek a szavaim: fényképezőgép, rügy, ételhordó, kacsintás, lekvár, lapát, bizalom, sütés, Géza, morajlás.