Áruházam:

2009. november 5., csütörtök

Az én lakásom

Enigma oldalán jártam, ő is, utána én is kipróbáltam ITT, hogy (az én gyenge angoltudásommal) milyen lenne az én lakásom. Nem is olyan rossz, sőt. De azért a jelenlegi kicsit más ettől...

Mosaic
The mosaic palette consists of plush, rich hues that combine with strong furnishings and accents for an intriguing and comfortable environment. Saturated jewel tones and earth tones are for people who crave a home that reflects their travels and their adventurous and romantic nature. They desire an environment with collections that are reminiscent of other times and cultures.

És ahogy a webfordító visszaadja magyarul:
A mozaikpaletta plüssből áll, olyan gazdag színárnyalatok, amik erős berendezéssel és hangsúlyokkal egyesülnek egy lenyűgöző és kényelmes környezetért. A telített ékszerhangok és földhangok olyan embereknek, akik vágyakoznak egy olyan otthonra, ami visszatükrözi az utazásaikat és a kalandos és romantikus természetüket, vannak. Vágyakoznak egy környezetet olyan gyűjteményekkel, amik a másik időkre és kultúrákra emlékeztetnek.

2 megjegyzés:

POÉ írta...

Néha nagyon jól esik egy kis álmodozás !Melengeti az emberek lelkét !

horimarika írta...

Hát, ez jó volt. Én is megcsináltam... Pont olyan szobát kaptam, mint te. Pedig, én tuti nem érezném jól magam ilyenben. én ennél 'zizisebb' vagyok...
De azért ez jó játék! Köszi.