Áruházam:

2010. február 19., péntek

Díjat kaptam - köszönet mindenkinek

Ilkától kaptam ezt a díjat a minap. Nagyon köszönöm, megtiszteltetés azokkal egy sorban állni, akiket megneveztél. Most én ezt - valódi köszönetképpen - MINDEN kedves gyöngyfűző lánynak szeretném virtuálisan átnyújtani. Mindazoknak, akik rendszeresen megjegyzést írnak az ékszereimhez, ezzel elismernek, bátorítanak, és azoknak, akiket én látogatok rendszeresen, s a szépséges alkotásaikkal inspirálnak. Ezt a köszönetet már nagyon rég meg kellett volna tegyem, de mindig annyi alkotni való, ötlet jár az eszemben, a kezemben, a kezemből..., hogy mindig csak halogattam. De itt az alkalom, hogy köszönetet mondjak NEKTEK!
Nagyon szép tavaszi napot kívánok mindenkinek! (Itt 10 órakor 10 fok van, és süt a nap. :):) )
Pussz. :)

2 megjegyzés:

Lúcia írta...

Hi, you deserve it!
Your work is wonderful and unique.
Bye,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Unknown írta...

Thanks, Lúcia. You are so amiable always. :)

Have a nice day!!