Áruházam:

2010. február 3., szerda

Örömvirág


Hosszú történet... Fszevánál láttam Enigma virágját, az inspirált. A kezdéshez nem voltak megfelelő gyöngyeim, így maradt a teklás közép megoldás. És aztán csak jött és jött ki a kezemből. Most csináltam itt a gép előtt. Rég volt ilyen, hogy szinte azonnal fel is tettem a végeredményt ide a blogba. Persze még az organza szalag is várat magára. De annyira jó volt ezt megalkotni!!
És mivel ez az összeállítás Brigi kedvence, így ő adta neki a nevét. Köszi!!!! Puszi!!!!

8 megjegyzés:

Smily-Света írta...

Nagyon szép és lágyan

Cirelin írta...

Tök jó, olyan kis ari. :Ö

Tiszi írta...

Nagyon szuper lett!!!

LUCY írta...

Precioso....un besito

POÉ írta...

Nagyon jó lett , én is felteszem a listámra !!

Unicornio írta...

Beautiful!!!!!!!!

Brigitte írta...

Nagyon jó színösszeállítás. Köszönöm a lehetőséget, hogy nevet adhattam neki. :)

Unknown írta...

Köszi lányok! A mintaleírás folyamatban van :)