Áruházam:

2010. április 19., hétfő

Stafétajáték - újra - új nyertes

Végre utolértem kandy-t, de sajnos nem tudja teljesíteni a stafétajátékos feladatokat, miután megnyerte tőlem a szettet. Kérte, hogy húzzak újra. Tehát az új nyertes: Kriszta. Gratulálok.
Kérlek olvasd el az eredeti bejegyzésben (itt) a szabályokat, s aszerint járj el. Ja és közben küldd el majd e-mailben a címedet, hogy ha majd meglátom a kész ajándékodat a blogodon, akkor feladhassam a nyereményed.
Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

Csapó Krisztina írta...

Köszönöm szépen!!! Eddig még soha nem nyertem semmilyen játékon. Nagyon örülök!!! Elkészítem mihamarabb az én ajándékomat, már alig várom, hogy megkapjam a Tiédet! Nagyon-nagyon tetszik! :-)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hű, egy pillanatig azt hittem, én :)
Gratulálok a másik Krisztának!!!