Áruházam:

2012. február 13., hétfő

Ismét díjat kaptam

Pancsinak köszönöm, hogy gondolt rám ezzel a díjjal.

A szabályok a következők:
  1. Említsd meg a blogodban a személyt akitől kaptad
  2. Válaszolj a feltett kérdésekre
  3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
  4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd
  5. Értesítsd a díjazottakat.
A kérdések a következők:
  1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
  2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben) ?
  3. Mi a kedvenc desszerted?
  4. Kedvenc színed?
  5. Mi a keresztneved?
  6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod?
  7. Kutyák vagy macskák?
Az én választottjaim:
- NemVal
- Poé
- és akinek még adtam volna, már van neki...

A válaszaim a kérdésekre:
1. Szemhéjpúder és szempillaspirál, mert általában nem használok semmit, csak alkalomadtán szinte csak ezeket (esetleg még szájfényt)
2. Nem vagyok egy divatkövető, max. a színeket nézem meg, hogy mit is fűzzek... :D:D
3. Mindegy, csak sok krémmel legyen.
4. A meleg színeket kedvelem, főleg a narancsospirosat. :)
5. Anna
6. Nox: Szeretem...
7. Kutyák.

Gyerekkoromban utáltam a tojáslevest, de felnőtt koromban ez megváltozott. Elég gyakran főzök is ilyet, és a gyerekeim viszont már most szeretik! :)

1 megjegyzés:

POÉ írta...

Hálásan köszönöm, hogy rám gondoltál!
Ugye, nem baj ha én már nem továbbítom, hisz már körbe-körbe jár !?